donderdag 9 mei 2013

Envelopmap gemaakt

Geen idee of hier een naam voor is. Ik heb het in ieder geval gemaakt van 3 enveloppen en aan elkaar samen vormt het een soort mapje. Met de eerste snailmail van Haakjuffie had ik het van haar gekregen en ik was gelijk verliefd! Wat een leuk idee zeg!! Haakjuffie bedankt voor de inspiratie.
 En je kan het met kosteloos materiaal maken. Nu heb ik wel originele enveloppen gebruikt, maar nu ik het een keer gemaakt heb weet ik dat het een volgende keer gewoon ook zonder kan.
Ik vind hem helemaal leuk geworden en het was heerlijk om er aan gewerkt te hebben... voor iemand! Vandaag gaat hij met de post mee op reis...


3 opmerkingen:

* Haakjuffie * zei

zo leuk geworden, die kleurtjes! wauw!!
degene die hem krijgt is vast super happy .
x

Claudia zei

ik zag hem al bij Haakjuffie voorbij komen. Erg leuk idee, wellicht kom ik er ook ooit eentje in het echt tegen om na te maken. Zo blijft snailmail afwisselend. Prachtig gemaakt met die kleurtjes en zo.

Groetjes, Claudia

Lot haakt zei

Ja, ja....die "Haakjuffie" richt wat aan in blogland ;) Kom op je blog via haar blog natuurlijk en ben je gaan volgen ;)