maandag 15 maart 2010

Mijn inzendingen voor Jillibean DT-Call

Jillibean Soup had op hun blog een oproep voor het designteam. Nou, dat laat ik natuurlijk niet voorbij gaan want dat lijkt me helemaal te gek!! Je moest 2 lay-outs, 2 kaartjes en/of een ander project. Voorkeur natuurlijk om zoveel mogelijk materiaal van Jillibean te gebruiken. Ik ben er heel enthousiast mee aan de slag gegaan en ik hoop dat ik uitgekozen wordt. Maar ja, er zullen wel heeeel veel anderen met mij mee doen. En die anderen zullen ongetwijfeld supercreaties hebben gemaakt. We wachten het af..... 17 maart worden de nieuwe DT leden bekend gemaakt. Leuk, op Sacha's verjaardag :)
Hierbij mijn inzendingen:


4 opmerkingen:

Wiebine zei

Prachtig ziet het er uit zeg, heel veel succes,
groetjes,
Wiebine

Miranda zei

Je projecten zien er goed uit. Veel suc6^!

sam zei

vind de kaartjes erg leuk, vooral die stoere! je lo Spring is ook zo mooi!

Suzanne zei

Wat veel verschillende stijlen zie je zo in 1 post..echt leuk hoe je de kaartjes en LO's elke keer weer iets anders doet!

Liefs Suzanne