donderdag 17 september 2009

Heerlijk gescrapt vandaag :)

Vandaag heb ik weer heerlijk gescrapt.... ben nog een beetje ziekjes maar tussendoor toch wat afleiding en dan even heerlijk freubelen!
Ben aan de slag gegaan met een oudere papierlijn en met een foto die ik al een tijdje heb liggen... zeg maar vier jaar (oeps..). Sacha is op de foto nog baby maar is nu 4,5 jaar en zit op de basisschool. Wel even geleden dus maar zeker een foto waar ik een keer een mooie lay-out mee moest maken. Het is dus een foto van mijn oma, mn moeder, ik en Sacha. Vier generaties, dat moest vastgelegd worden. En het mooie is dat we nog vaak met z'n vieren samen zijn :)

Ik kon het niet laten om ook nog even aan de slag te gaan met het nieuwe papier van Jillibean Soup. De Alphabet Soup.... helemaal leuk met die frisse kleurtjes. Heb ook gebruik gemaakt van mijn nieuwe borderpons.... en er is nog een nieuwe borderpons onderweg... (oeps, nieuwe verslaving).

En dan heb ik vandaag ook nog een lootje gemaakt voor de nieuwe SWAT opdracht.... tsja, ik ben snel deze maand. Het is nog geen oktober maar ik moet zeggen dat de tijd voorbij vliegt. Ben alweer kastanjes aan het rapen met de kids dus krijg al een beetje het herfstgevoel.... ook wel weer leuk alleen hoop ik niet dat veel door de wind en regen naar school moeten!! Ik kan alleen de hele lay-out nog niet laten zien dus laat jullie hierbij achter met een sneakje....

1 opmerking:

sam zei

leuk kaartje, hele mooie layout! heb dat papier ook nog steeds liggen, moet er toch maar is mee aan de slag gaan.