maandag 29 september 2008

SWAT oktober

Jeetje het is alweer bijna het einde van de maand. Ja, het is gewoon al bijna oktober!! Pfff, september is omgevlogen. Komt ook door onze vakantie(s) natuurlijk. Maar ik kom eigenlijk tijd tekort. En vooral op het gebied van scrappen kom ik naar mijn idee tijd tekort. Ik heb zoveel wat ik nog wil doen of nog wil afmaken maar het lukt me gewoon niet. En dan moet ik eerst maar eens m'n scrapkamer opruimen..... wat een chaos zeg. Maar dat staat voor vrijdagmiddag in de planning. David nog even lief aankijken om een paar planken op te hangen, dan ben ik helemaal blij!!
Maar het is dus bijna begin van een nieuwe maand. Dat betekend nieuwe SWAT (Scrap with a twist) uitdaging :) Dus vanavond ben ik aan de scrap gegaan en heb het lootje gemaakt! Joepieeeeeeeee..... Hier een sneak van het lootje. Vanaf 1 oktober staat hij op het blog van SWAT en natuurlijk hier op mijn eigen blog. Bedankt weer voor het kijken!

Geen opmerkingen: