dinsdag 15 juli 2008

Cadeautje voor de juffen

Vandaag had Sacha haar laatste dag voor de zomervakantie bij de peuterspeelzaal. Ik dacht laat ik een aardigheidje maken voor de juffen. Ze zijn zo aardig en doen altijd zulke leuke dingen met die kinderen.....dat mag ook gewaardeerd worden. Ik heb een memohouder gemaakt. Van chipboard de houder gemaakt, de randen even groen geverfd, designpapier van Making Memories (echt superrrrr), een paar bloemetjes ter decoratie en een clip met lintje om de papiertjes vast te houden. De juffen vonden het een ontzettend leuk cadeautje. Geslaag dus!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk!!! Snel en creatief een cadeautje in elkaar. Ga ik onthouden voor volgend jaar :-)

Jet Mattiesing zei

Oh wat fleurig !!! Leuk met die bloemetjes zo .....

Petra zei

Deze gaa ik ook onthouden, vind ik echt een super cadeau voor de juffen!!
Gr Petra

Heidie zei

wat een leuk kado voor de juffen. Echt een super idee.
groetjes Heidie

Wendy Schoonhoven zei

Ziet er leuk uit! Ik moet bekennen dat ik nog steeds niets verzonnen heb. Zal wel een reep chocola worden met een nieuwe wikkel...xxxWendy.