donderdag 22 mei 2008

Cards Only en een paar aankoopjes


Had even geen tijd een berichtje te plaatsen. Maar hier dan een up-date...Vorige week viel dan eindelijk (al viel dat wel mee) het nieuwe scrapkaartentijdschrift op de mat. Als je een abonnement had genomen zou er een kadootje bij zitten. Ik had geen idee wat ik daarvan moest verwachten.... En wat schetst mijn verbazing toen ik de envelop openmaakte....Supergave stempels cadeau!!! Echt helemaal leuk! En dat tijdschrift....ook superrrrrr.

En nog een paar aankoopjes gedaan. Ik was eens bij de naaigarenwinkel hier in het dorp geweest....wat veel lint zeg! Al heb ik maar twee stukjes meegenomen, kon geen keuze maken eigenlijk. Knoopjesprijzen viel wel tegen.... dat kan je beter in de scrapwinkel kopen. En ik heb nog mooie knopspelden gekocht. Zijn ze niet super?! Daarna nog even naar Scraptacular. Ik wilde wat info over de Cuttlebug / Bigshot maar er was een workshop dus ik dacht dat komt wel een andere keer. De nieuwe glitterthickers kon alleen niet laten hangen....

Geen opmerkingen: