woensdag 23 april 2014

Flowtje snailmail

Deze week ben ik heerlijk bezig geweest met het maken van een snailmail met Flowtje in de hoofdrol. Wie? Nou, dat meisje wat altijd in Flow Magazine staat. Ik vind haar leuk, lief, schattig en gewoon cute!! Het leek mij zo leuk om haar in een snailmail de hoofdrol te laten spelen. Dus ben ik heerlijk aan de knip, knip gegaan. Het idee om dat naar mijn vaste snailmailmaatje te sturen. Maar ja, vindt zij dat ook wel net zo leuk als ik denk? Dus even een appie gestuurd en gelukkig... we zitten weer op dezelfde gedachten, interesses. Het is zo leuk dat ik haar tegenkwam. We hebben zoveel gemeen en overeenkomsten. Heel grappig en toevallig want het was naar aanleiding van een oproepje die zij deed.

Hier laat ik je een sneakpeak zien van de snailmail. Want Flowtje is nog op reis.... ze is gisteren vertrokken vanuit Leimuiden naar IJsselmuiden. De verwachting is dat ze vandaag op haar bestemming arriveert. We wachten af... wordt vervolgd!!

groetjes en een fijne dag!
Claudia

1 opmerking:

Majella zei

Ik weet zeker dat ze er heel blij mee gaat zijn. Ook al is het alleen een klein stukje van je snailmail het ziet er nu al super uit!