vrijdag 30 augustus 2013

Notitieboek gekocht

Hallo allemaal, we zijn weer terug van een heerlijke vakantie!! Dus het was even stil op mijn blog... Misschien hebben een aantal van jullie al gezien op de site van snail-mail dat ik daar een bericht had geschreven over de superleuke schoolspullen bij de Xenos. Nee, ik had niet verwacht dat ze daar schoolspullen verkopen en was dus heel blij dat ik het in hun foldertje zag staan. Het zijn verschillende lijnen in thema's vintage, post en vrolijk. Vooral de bureauaccessoires van de postlijn is heel gaaf om te gebruiken op je bureau om bijvoorbeeld al je slakkenpost in te bewaren.
Ik zag ook een memo- en notitieboek liggen. Was gelijk verliefd... kijk eens hoe leuk!! En dat niet alleen... hij is ook superhandig. Er zit een memoblok in, een pen en verschillende stickynotes. Maandag neem ik hem mee naar mijn werk om daar te gaan gebruiken. Dat is toch veel leuker dat zo'n saai schrijfblok?! En ook wel lekker vrolijk zo om te beginnen na mijn vakantie... Oja, en de prijs is ook nog eens leuk, namelijk € 2,99.


Geen opmerkingen: