zondag 9 juni 2013

Rommelmarktaankopen & Noteswap

Van de week was ik nog eens het tweede magazine van RoundRobin aan het doorlezen en ben na het lezen van de colum naar het blog gegaan van Carolie: het keetje van Lien. Echt de moeite waard om even te kijken. Maar op haar blog kwam ik ook een oproep voor een Noteswap tegen. Blijkt dat de oproep dus al op het RR-forum staat maar ik dat helemaal niet gezien had... dus heel toevallig. Ik vond het jammer dat ik de vorige al gemist had maar was nu nog op tijd om me te doen. Op een heerlijke zonnige avond ben ik aan de slag gegaan en hier een tipje van de sluier... naar wie deze vlop zal gaan??? Geen idee, en dat is ook juist weer zo leuk van een Noteswap
Gistermiddag zijn we naar een rommelmarkt waar we ieder jaar komen. Het is heel overzichtelijk, gezellig druk, dus geen mensen die staan te duwen of dat soort fratsen, gewoon gezellig en..... het kost geen fluit! Alles ligt netjes gesorteerd bij elkaar. Eind van de dag doen ze tasjesronde. Je koopt dan een plastictas voor 3 euro en mag deze vullen met alles wat erin past (op een paar uitzonderingen na). Haha.... dat was leuk!! De kids hebben heel veel kleine poppetjes uitgezocht, speelgoed, etuis en andere leuke dingen. Ik had niet zoveel en dat hoeft ook niet, ik vul geen tas met wat ik niet ga gebruiken. Maar kijk eens wat ik zag: een lief klein schattig portemoneetje!!!
En ik zag deze grote etui die door iemand zelf gemaakt is!! Ik ben daar suuuuuperblij mee want ik was juist op zoek naar een grote etui waar mijn ik mijn creatieve gereedschap etc. in kan doen voor op vakantie :) Kijk eens hoe gaaf hij is. Bedankt weer voor je bezoekje aan mijn blog en een fijne zondag!!




1 opmerking:

aanshobbyd zei

Dat is inderdaad een leuke etui
gr diana