woensdag 24 november 2010

Creative Scrappers Sketch#131 en BoBunny Kaart

Vandaag weer heerlijk aan de scrap. Ben aan de slag gegaan met de sketch van Creative Scrappers. Heb de papierlijn Olivia van BoBunnny gebruikt. Gisteren ontvangen en al heerlijk mee bezig geweest. Dit is de sketch:

En dit is mijn uitwerking met een detailfoto:


Ik heb ook nog een kaartje gemaakt met dezelfde papierlijn. Op de foto zie je het misschien niet zo goed. Maar de bloemen heb ik eerst uitgeknipt en nat gemaakt, ze zijn daardoor gekreukeld. Bedankt weer voor je bezoekje!

6 opmerkingen:

Heidie zei

wat een mooie lo en kaart heb je gemaakt.

groetjes Heidie

miriam zei

Je lo is mooi geworden ,je kaartje ziet er ook leuk uit.

gr miriam

Miranda zei

prachtige foto's!! mooie layout heb je daarmee gemaakt zo met t craftpapier!

T kaartje had ik al op t forum gezien, maar nog steeds mooi hoor, die bloem!!

groetjes!

Lida zei

Wat een geweldige
layoutheb je gemaakt
en je kaartje is ook mooi

groetjes Lida

Danielle zei

aaah ik had hem op het forum van de scrapheap al gezien maar hier is hij veel duidelijker, hij is super leuk!! en wat een schattige fotos.
Groetjes danielle

Martine zei

Ik vind zowel je layout als je kaartje helemaal leuk!! Groetjes, Martine