woensdag 11 augustus 2010

Allerlei scrapspullen te koop

Hallo allemaal,

Op mijn blog biedt ik allerlei scrapspullen te koop aan. De producten zijn allemaal nieuw in verpakking tenzij anders vermeld. Je kan de berichten vinden via label 'My Store' (zie rechtermenu).

Bestellen
Wil je producten bestellen mail dan naar roubos2@zonnet.nl dan bereken ik de verzendkosten voor je.

Uitverkocht?
Van sommige producten heb ik meerdere op voorraad. Maar het kan zijn dat een artikel toch is uitverkocht. Dat laat ik je zo snel mogelijk weten. Alles wordt behandeld op volgorde van binnenkomst.
Van de 2dehands spullen heb ik van alles maar 1 exemplaar....

Verzenden
Ik probeer zoveel mogelijk via brievenbuspost te verzenden. Als een product via pakketpost verzonden moet worden staat het erbij vermeld. Maar als je natuurlijk veel producten koopt kan het zijn dat het via pakket moet. Pakketpost kan ook via DHL (duurt iets langer maar is wel goedkoper).
Papier kan gesneden worden maar kan ook via pizzadoos, geef het even aan bij je bestelling.

10% korting
Ben je volger van mijn blog.... dan krijg je nog eens 10% korting op je aankopen (exclusief verzendkosten). Geef even aan bij je bestelling onder welke naam je volger bent (ivm nicknames etc. )

Vragen?
Heb je nog vragen over een product, mail gerust!!

Groetjes, Claudia

Geen opmerkingen: