maandag 9 november 2009

K3 concert


Gisteren was het dan eindelijk zover... we gingen naar het concert van K3!!! Het was in de Rai in Amsterdam dus lekker dichtbij. Vol spanning gingen we ernaar toe. Sacha had een kleurplaat van K3 gemaakt, opgerold en een mooie strik er omheen. Eenmaal toen de show was begonnen zat ze vol spanning te kijken en ze genoot volop! Heerlijk om je dochter zo te zien genieten... Toen de show bijna afgelopen was vroeg ik of ze haar kleurplaat nog wilde geven? Ze knikte van ja maar zei wel dat ik met haar mee moest. Tuurlijk deed ik dat want zo kon ik haar optillen. Aan het eind kwam karen richting ons en pakte als eerste een knuffeltje van een meisje naast ons en toen... jaaaaaa, ze pakte de kleurplaat van Sacha aan!!!! JIPPIEEEEEE Sacha gaf mij gelijk een hele dikke kus en een stevige omhelsing (SMELT)... duidelijk dus dat ze er heel gelukkig mee was. Kortom, we hebben genoten.

2 opmerkingen:

Angelique zei

Wat leuk om te lezen en wat ontzettend herkenbaar. Ik had er aan iedere kant eentje die enorm genoot. Je hart stroomt op zo'n moment over van liefde voor je kind. Ik zie dat Karin nog steeds in haar jurkje past ;-). Nu lekker nagenieten van deze mooie belevenis. Op youtube staan al een aantal filmpjes van deze concerten.

Groetjes Angelique

Stampidoe@gmail.com zei

dat spannende koppie super lief

heb wat voor je klaar staan op mijn blog