vrijdag 19 juni 2009

Zo gemaakt en leuk om te geven

Morgen vieren mn broer en schoonzus hun 35e verjaardag. Ze weten geen cadeau's te vragen maar willen dan graag geld.... tsja en een witte envelop met geld erin is wel errug saai natuurlijk :) M'n idee was om een leuk blik of doosje te bescrappen met hun foto erop en snoepjes erin met geld. Maar gezien de drukte deze week is het er niet van gekomen. Heb het even wat simpeler gehouden en een leuke cadeau-envelop gemaakt. Heb een envelop van de ticketservice als mal gebruikt. En ben weer aan de slag gegaan met de Ministonelijn van Jillibean Soup. Blijft mooi papier en heerlijk om mee te werken. De envelop was zo gemaakt dus dat kan ik wel vaker doen. Morgen hebben we dus feest.... een tuinfeest met BBQ dus hopelijk een beetje lekker weer!! (als het maar droog blijft) Fijn weekend allemaal!!!

2 opmerkingen:

Wiebine zei

Dat is pas een leuke envelop zeg, erg mooi gemaakt,
groetjes,
Wiebine

Jelly zei

Hoi Claudia,
ik kom net bij Juud vandaan en heb het envelopje in het echt gezien, wat een leukerd joh! Ik mag hem namaken van haar, maar wil het niet helemaal uit elkaar halen. Dus je snapt het al....mag ik het patroon van het envelopje misschien van je hebben?
Ik hoor van je!
groetjes
Jelly Schröder