donderdag 7 augustus 2008

Kerstkaartje met Cuttlebug gemaakt

Jaja...midden in de zomer heb ik een kerstkaart gemaakt. Voor vele kaartenmakers niet zo gek volgens mij maar ik doe dat nooit. Maar ik vond de combidie van de cuttlebug met de kerstboompjes zooooo leuk. Dat ik deze vorige week gekocht heb. En ja, die wil je natuurlijk even proberen. Dus een paar restjes kerstpapier opgezocht en lekker met mijn Cuttlebug gespeeld. Kaartje op zich is vrij simpel maar met die boompjes is ie errug leuk!

4 opmerkingen:

Marjan zei

De boompjes zijn idd erg leuk! Kwam via Scraptacularblog op jou blog. Heel leuke kaartjes maak je en je blog is gezellig!

Petra zei

alvast fijne feestdagen dan maar!!:):)
Groetjes Petra

*~SCRAP-GEK~* zei

leuk kaartje joh! helemaal super! :-)

die Disney stempels heb ik in Emmen bij de pipoos gehaald! er zijn geen scrapwinkels in Drenthe, alleen Linda's scrapparadijs (moet je even googlen) die zit in hoogeveen, ze gaat begin september sluiten ,maar doet nu dus alles de hele maand augustus voor 50% korting weg!!! ik ben er helaas niet geweest, want ze hadden problemen met de vloer, dus de winkel was gesloten, maar heb even naar binnen gegluurd en het zag er niet onaardig uit!!! het zit ergens op een industrie gebied in Hoogeveen-oost!

groetjes marije.

Martine zei

Erg leuke boompjes Claudia! En het scheelt dat het niet meer 30 graden is, maar een kleine 20!

Groetjes, Martine