donderdag 20 maart 2008

100-vrienden-prijs van Creatiefscrapwork ontvangen

Creatiefscrapwork (CSW) had via hun hyves pagina weer een leuke actie bedacht. Ik moest scrapvriendinnen uitnodigen om ook vriend te worden van CSW . Als het lid dat ik dan aanbreng het 100ste lid is, zouden wij allebei een leuk scrapcadeau ontvangen (iets dat "vers van de pers" is!!) Ik had hierover een bericht geplaatst op het scrapforum Scrappersanonimous
en zo hebben veel meiden zich aangemeld. Alleen Nathaly had de hele tijd de teller van het aantal vrienden in de gaten gehouden (slim) en was dus de 100ste en had mijn naam vermeld. Gelijk de volgende dag had ik de prijs met de post ontvangen. Het is een nieuwe papierlijn van Three bugs in a Rug. Echt superleuk papier met mooie die-cuts in het thema celebrations. Daar kunnen we weer wat leuks mee maken.

Geen opmerkingen: